Sluit je aov nog aan op jouw situatie?
Je situatie en wensen kunnen veranderen. Bijvoorbeeld je inkomen, je beroep, je koopkracht of je behoefte aan financiële zekerheid. Dan is het belangrijk dat je je arbeidsongeschiktheidsverzekering (aov) daarop aanpast. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact op met je financieel adviseur. Hij kan je advies geven en ervoor zorgen dat je aov weer aansluit.
Met de aov van Movir ben je goed verzekerd
Welke aov je ook hebt, bij Movir ben je goed verzekerd tegen de gevolgen van arbeidsongeschiktheid. Raak je arbeidsongeschikt door een ziekte of ongeval, dan krijg je de uitkering waarvoor je je verzekerd hebt en krijg je hulp bij re-integratie. Daarnaast krijg je met onze preventieservice ondersteuning om uitval te voorkomen.
Win advies in bij je financieel adviseur
Kun je niet meer werken omdat je arbeidsongeschikt bent, dan heeft dat grote impact op je leven. Ook de financiële gevolgen kunnen enorm zijn. Win daarom altijd advies in bij je financieel adviseur. Je verzekering aanpassen doe je ook samen met je adviseur.
Heb je geen financieel adviseur?
We brengen je graag in contact met een financieel adviseur die thuis is in het verzekeren van inkomens. Bel ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.30 uur op 030 607 87 00.
Lukt het even niet om de aov-premie te betalen?
Het kan weleens gebeuren dat je wat krap bij kas zit. Dat snappen we. Weet je al dat het je niet gaat lukken de aov-premie te betalen? Het is het beste om dit meteen met ons te bespreken. Want betaal je de premie niet op tijd, dan heeft dat gevolgen voor je aov. Wacht dus niet tot de rekeningen zich opstapelen. Ook in deze situatie zijn wij er om samen naar een oplossing te zoeken.
Heb je een vraag?
Neem dan contact op met je financieel adviseur of met Movir. We staan graag voor je klaar.
Online je vraag stellen
Wil je liever bellen?
Wij zijn bereikbaar op 030 607 87 00. Bel je op werkdagen tussen 8.00 - 17.30 uur, dan krijg je door het keuzemenu snel de juiste persoon aan de lijn.