Contact en meer
Veelgestelde vragen
Mijn Movir is je persoonlijke online omgeving. Informatie hierover en antwoord op veelgestelde vragen vind je op Mijn Movir.
Je adres wijzig je makkelijk en veilig in Mijn Movir. Heb je geen toegang tot Mijn Movir? Geef dan je adreswijziging door via je financieel adviseur.
Let op:
Verhuis je naar een ander land? Neem dan altijd contact op met je financieel adviseur. Deze wijziging heeft mogelijk gevolgen voor je verzekering.Mijn Movir
- Log in in Mijn Movir. Heb je nog geen account? Klik dan op ‘Mijn Movir activeren’.
- Ga naar 'Persoonsgegevens'.
- Klik op 'Wijzigen adres'.
- Vul je nieuwe adresgegevens in.
- Klik op 'Opslaan'.
Ja, dat kan. Je kunt steeds meer berichten volgens je communicatievoorkeur van ons krijgen:
- Kies je voor digitaal? Dan vind je documenten van ons in Mijn Movir en krijg je een notificatiemail daarvan. Zo mis je niets.
- Kies je voor papier? Dan krijg documenten van ons via Mijn Movir én via de post.
In Mijn Movir onder 'persoonsgegevens' en bij het activeren van je account kan je aangeven dat je onze berichten digitaal wil krijgen:
- Log in in Mijn Movir. Heb je nog geen account? Klik dan op ‘Mijn Movir activeren’.
- Ga naar 'Persoonsgegevens'.
- Klik op 'Wijzigen voorkeur'.
- Verander je communicatievoorkeur in ‘digitaal’. Dat doe je door aan te vinken dat je akkoord gaat met het digitaal ontvangen van product- en polisinformatie.
- Klik op 'Opslaan'.
Wachten is nooit leuk. Het wordt wel minder vervelend als je weet hoelang je moet wachten. Daarom vind je hieronder onze reactietermijnen. In de afgelopen jaren reageerden we in 90% van de gevallen zelfs binnen enkele dagen.
Je... Nadat je melding of verzoek bij ons is binnengekomen reageren wij uiterlijk op de... wilt informatie 10e werkdag hebt een aanvraag ingestuurd 5e werkdag wilt je verzekering beëindigen 10e werkdag wilt een kopie van je polis ontvangen 10e werkdag meldt je arbeidsongeschikt 5e werkdag hebt een klacht gemeld (rechtstreeks aan Movir) 2e werkdag (ontvangstbevestiging), 10e werkdag (inhoudelijke reactie) Ben je lid van een Medisch Specialistisch Bedrijf (MSB) dat een MSB-regeling met Movir heeft? Dan profiteer je met een aov van Movir van extra voordeel. Op Speciaal voor leden van een MSB lees je daar meer over.
Als vrijgevestigde huisarts met een Langlopende Beroeps-AOV van Movir kom je in aanmerking voor een premieteruggave-regeling. Dit houdt in dat je 10% van de aov-premie terugkrijgt als je:
- 10 of meer kalenderjaren op rij geen arbeidsongeschiktheidsuitkering van ons ontvangt, en
- op 1 januari van het jaar waarin we de premieteruggave uitbetalen nog bij Movir verzekerd bent, en
- in Nederland werkt en woont.
Heb je een vraag hierover? Kijk dan op Speciaal voor huisartsen met een Beroeps-AOV. Daar vind je het antwoord op veelgestelde vragen.
Ben je ergens ontevreden over? Bel ons op 030 607 87 00 (keuze 5). Dan kijken we samen of we het kunnen oplossen.
Ben je niet tevreden met het resultaat? Vul dan het klachtenformulier op Ik heb een klacht in. Een e-mail of brief sturen kan ook. Ons adres is: Postbus 2160, 3430 CV Nieuwegein.
Dat horen we graag! Het is leuk om te horen dat je blij bent met onze service. Bovendien kunnen we ook van een compliment of tip leren. Je kunt je compliment of tip doorgeven door een e-mail te sturen.
Staat je vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op.
Via Mijn Movir
Stuur een bericht via Mijn Movir. Heb je nog geen account? Klik dan op 'Mijn Movir activeren'.
Heb je geen toegang tot Mijn Movir?
Vul dan het contactformulier in.
Liever bellen?
Je bereikt ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.30 uur via 030 607 87 00.