Mijn Movir
- Alle informatie op 1 plek
Overal en altijd toegang tot de informatie over je aov
- Je zaken digitaal regelen
Wijzig zelf je persoonsgegevens en communicatievoorkeur
- Veilig en snel communiceren
Communiceer digitaal met ons via de berichtenbox
Heb je nog geen Mijn Movir? Je kan nu eenvoudig en snel je account activeren met iDIN.
Direct regelen
Ruim 80% van de verzekerden met een Mijn Movir account kiest voor digitale communicatie.
Veelgestelde vragen
iDIN is een dienst van banken waarmee je je als consument bij andere organisaties met de veilige en vertrouwde inlogmiddelen van je eigen bank kan identificeren. Ook bij Movir. Zo kan je eenvoudig je Mijn Movir-account activeren.
- Ga naar Mijn Movir.
- Kies iDIN als inlogmethode.
- Selecteer je eigen bank. Let op: niet alle banken zijn aangesloten op iDIN. Kijk of jouw bank is aangesloten bij iDIN op iDIN.nl.
- Je wordt naar het iDIN-startscherm van je bank geleid. Daar log je in via de inlogmethode van jouw bank.
- Je ziet dat je gaat inloggen bij Movir en klikt op akkoord.
- Je wordt weer teruggeleid naar Mijn Movir. Je kan inloggen.
Om gebruik te maken van iDIN gelden de volgende voorwaarden:
- Je hebt een privé-rekening nodig waarbij je gebruikmaakt van online bankieren.
- Je bank moet aangesloten zijn op iDIN. Check dit op iDIN | iDIN - Waar kan ik als consument iDIN gebruiken?.
- Je woont in Nederland.
Voldoe je niet aan deze voorwaarden? Vraag dan een activatiecode aan om je Mijn Movir-account te activeren.
Heb je een en/of-rekening en beschik je over een persoonlijk inlogmiddel bij je bank? Ja, dan kan je gebruikmaken van iDIN.
iDIN kan je vergelijken met iDEAL. iDIN is gebaseerd op internetbankieren en hanteert dezelfde beveiligingstechnieken. Je wordt omgeleid naar een beveiligde inlogpagina van je bank, net als bij betalen via iDEAL. Daar voer je je toegangscodes in. De toegangscodes belanden dus niet bij Movir.
- Ga naar Activeringscode aanvragen (mijnmovir.nl).
- Vul je gegevens in.
- Klik op ‘Vraag activatiecode aan’.
Je ontvangt dan binnen 5 werkdagen een brief met daarin je activatiecode. Daarmee krijg je toegang tot Mijn Movir.
Je relatienummer staat op je polis. Ook vind je dit nummer vaak terug in brieven, die je van ons krijgt. Meestal bestaat je relatienummer uit 6 cijfers.
Mogelijk is er een storing bij je serviceprovider. Heb je de actuele storingen bij je provider gecheckt?
Gebruik je een buitenlands telefoonnummer? Soms zit er een vertraging in de netwerkverbinding. Of ben je misschien vergeten het landnummer aan je telefoonnummer toe te voegen?
Klik dan op de oranje button 'Mijn Movir' rechts bovenaan deze pagina.
- Ga naar de inlogpagina van Mijn Movir.
- Klik op 'Wachtwoord vergeten'.
- Vul je e-mailadres in waarmee je ook toegang hebt tot Mijn Movir.
- Klik op ‘Versturen’.
Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail. Hierin vind je een link om je wachtwoord te herstellen. Heb je de e-mail niet ontvangen? Check dan je spambox.
Ben je gelocked? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan:
- Ga naar de inlogpagina van Mijn Movir.
- Klik op 'Wachtwoord vergeten'.
- Vul je e-mailadres in waarmee je ook toegang hebt tot Mijn Movir.
- Klik op ‘Versturen’.
Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail. Hierin vind je een link om je wachtwoord te herstellen. Heb je de e-mail niet ontvangen? Check dan je spambox.
- Log in op Mijn Movir.
- Ga naar ‘Persoonsgegevens’.
- Klik op ‘Wijzigen' achter je e-mail onder 'Contactgegevens'.
- Vul je e-mailadres in.
- Klik op ‘Verder’.
Activeer dan opnieuw je Mijn Movir-account. Ga hiervoor naar Mijn Movir.
- Log in op Mijn Movir.
- Ga naar ‘Persoonsgegevens’.
- Klik bij 'Contactgegevens' op 'Wijzigen' achter je mobielnummer.
- Vul je 06-nummer in.
- Klik op ‘Verder'.
- Vul het controlenummer in dat je op het nieuwe mobielnummer ontvangt.
- Klik op 'Verder'.
Neem dan telefonisch contact met ons op. Je bereikt ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.30 uur via 030 607 87 00.
- Log in op Mijn Movir.
- Ga naar ‘Persoonsgegevens’.
- Klik op ‘Wijzigen’.
- Verander je communicatievoorkeur in ‘digitaal’. Dat doe je door aan te vinken dat je akkoord gaat met het digitaal ontvangen van product- en polisinformatie.
- Klik op ‘Opslaan’.
Steeds meer document die je van ons ontvangt, vind je in Mijn Movir. Je ontvangt een notificatiemail als een nieuw document voor je klaar staat. Zo mis je niets.
- Is je voorkeur ‘post’? Dan ontvang je deze documenten ook op papier.
- Is je voorkeur ‘digitaal’? We werken eraan om ervoor te zorgen dat je alle documenten alleen nog digitaal ontvangt. Op dit moment krijg je je polis voor het nieuwe verzekeringsjaar, je jaaroverzicht, je eventuele uitkeringsspecificaties en steeds meer berichten alleen digitaal. Andere documenten ontvang je zowel digitaal als via de post.
Nee, je krijgt geen bevestiging. In Mijn Movir onder ‘Gegevens’ zie je wat je communicatievoorkeur is.
Mozilla Firefox heeft een (ingebouwde) pop-up blocker. Als je een document opent of download, wil een pop-up scherm openen. Heb je de pop-up blocker van Mozilla Firefox aan staan, dan blokkeert deze het pop-up scherm.
Zo zet je de pop-up blocker uit/aan:
- Klik op Extra (Tools). Is je menubalk niet zichtbaar, klik dan eerst op de Alt-toets.
- Klik op Options.
- Ga naar Privacy & Beveiliging.
- Scroll naar beneden naar Toestemmingen.
- Zet het vinkje uit bij Pop-upvensters blokkeren om deze uit of aan te zetten.
De documenten vind je onder het tabblad ‘Documenten’.
Staat je vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op. We helpen je graag.
Online je vraag stellen?
Vul dan het contactformulier in. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.
Wil je liever bellen?
Je bereikt ons op werkdagen tussen 8.00 - 17.30 uur via 030 607 87 00.