Je kon tot uiterlijk 17 december documenten bewaren

In MijnAOV van Reaal vond je informatie over je aanvraag, over je wijziging of over je claim van arbeidsongeschiktheid als je die indiende. Je had tot en met 17 december 2021 toegang tot MijnAOV (als je een actief account hebt). Sinds deze datum is dit niet meer mogelijk. Je kan documenten niet meer downloaden.

Activeer daarom je Mijn Movir account

In Mijn Movir...

  • heb je informatie over je verzekering overzichtelijk bij elkaar, zoals de voorwaarden van je verzekering en je polis.
  • kan je je persoonlijke gegevens zelf direct wijzigen, bijvoorbeeld je adres.
  • kan je veilig en snel berichten en documenten via de berichtenbox met ons delen.
  • kan je aangeven dat je digitaal met ons wilt communiceren. Je vindt dan onze berichten in de beveiligde berichtenbox. Staat er een bericht van ons voor je klaar, dan ontvang je een e-mail. Zo mis je niets.

Heb je nog geen Mijn Movir account?

Maak dan nu je account aan. Ga hiervoor naar movir.nl/mijn-movir en vraag een activatiecode aan. Binnen 5 werkdagen ontvang je een brief met code waarmee je je account aanmaakt.

Heb je al een activatiecode? Activeer dan je account op Mijn Movir.

Veelgestelde vragen over het stopzetten van MijnAOV van Reaal

Over MijnAOV

Over de behandeling van mijn claim

Over Mijn Movir

Heb je een vraag of wil je meer weten?

Bekijk dan de veelgestelde vragen over het stoppen van MijnAOV. Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar info@movir.nl. Bellen kan ook. We staan iedere werkdag voor je klaar. Bel je op werkdagen tussen 8.00 - 17.30 uur, dan krijg je door het keuzemenu snel de juiste persoon aan de lijn.