MijnAOV van Reaal is gestopt
Je arbeidsongeschiktheidsverzekering (aov) van Reaal is in 2021 ondergebracht bij Movir. Bij Movir wisselen we berichten en documenten veilig en eenvoudig uit via Mijn Movir. Dat is je persoonlijke online omgeving. MijnAOV, je online omgeving van Reaal, is gestopt op 18 december 2021. Hier lees je wat dit betekent.
Je kon tot uiterlijk 17 december documenten bewaren
In MijnAOV van Reaal vond je informatie over je aanvraag, over je wijziging of over je claim van arbeidsongeschiktheid als je die indiende. Je had tot en met 17 december 2021 toegang tot MijnAOV (als je een actief account hebt). Sinds deze datum is dit niet meer mogelijk. Je kan documenten niet meer downloaden.
Ben je arbeidsongeschikt?
Als je hebt aangegeven dat je arbeidsongeschikt bent, blijven we je een persoonlijk re-integratieprogramma bieden als je kans op herstel hebt. We helpen je om zo snel en goed mogelijk weer aan het werk te gaan. Tot begin november maakten we gebruik van MijnAOV om berichten met elkaar uit te wisselen. Bijvoorbeeld over je re-integratie. Sinds 6 november 2021 maken we hiervoor gebruik van Mijn Movir, niet meer van MijnAOV. Activeer daarom je Mijn Movir account en geef daar aan dat je digitaal met ons wilt communiceren. Doe je dat niet, dan ontvang je onze berichten op papier.
Activeer daarom je Mijn Movir account
In Mijn Movir...
- heb je informatie over je verzekering overzichtelijk bij elkaar, zoals de voorwaarden van je verzekering en je polis.
- kan je je persoonlijke gegevens zelf direct wijzigen, bijvoorbeeld je adres.
- kan je veilig en snel berichten en documenten via de berichtenbox met ons delen.
- kan je aangeven dat je digitaal met ons wilt communiceren. Je vindt dan onze berichten in de beveiligde berichtenbox. Staat er een bericht van ons voor je klaar, dan ontvang je een e-mail. Zo mis je niets.
Heb je nog geen Mijn Movir account?
Maak dan nu je account aan. Ga hiervoor naar movir.nl/mijn-movir en vraag een activatiecode aan. Binnen 5 werkdagen ontvang je een brief met code waarmee je je account aanmaakt.
Heb je al een activatiecode? Activeer dan je account op Mijn Movir.
Heb je een vraag of wil je meer weten?
Bekijk dan de veelgestelde vragen over het stoppen van MijnAOV. Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar info@movir.nl. Bellen kan ook. We staan iedere werkdag voor je klaar. Bel je op werkdagen tussen 8.00 - 17.30 uur, dan krijg je door het keuzemenu snel de juiste persoon aan de lijn.