Ervaringen van klanten
Je wilt het echte gesprek voeren met je klanten. Over hun duurzame inzetbaarheid en het belang van een aov. Gebruik ervaringsverhalen om deze gesprekken te voeren. Of om nog eens je waarde toe te voegen aan je klanten.
Ervaringsverhalen helpen je...
- het onderwerp aov te bespreken met je klanten.
- het onderwerp duurzame inzetbaarheid bespreekbaar te maken.
- je klanten met een Movir-aov te wijzen op de preventieve ondersteuning die ze kunnen krijgen.
Laat deze video aan je klanten zien
Verhalen uitgelicht
Re-integreren na een ernstige ooginfectie
‘Coaching is zo verrijkend. Dat gun ik iedereen’
‘Ik dacht dat ik alles zelf moest doen’
“Ik denk dat we allemaal de neiging hebben om weg te lopen voor datgene waar we niet goed in zijn.”
Meer ervaringsverhalen
Deze verhalen helpen je om aan je klanten laten zien hoe mensen om uiteenlopende redenen arbeidsongeschikt worden. En hoe de hulp die ze van Movir krijgen steeds maatwerk is.
- Wendy vond haar kracht terug in de overgang
- Het keerpunt van Hans: ‘Ik was niet gek, ik was op.’
- ‘Mijn bloeddruk schoot door het dak, toch ging ik alsmaar door’
- Proces van een wake-up call
- 'Ik was een rol gaan spelen die niet bij me paste'
- Versleten schouders. Zo kunnen deze fabrikanten toch verder
- 'Ik ben niet de enige die worstelt met beslissingen'
- Ondernemerslessen: dit leerde Bas na een auto-ongeluk
- ‘Hulp vragen is een teken van kracht’
- De ergonomische tips en inzichten waren een eye-opener
- Wie denkt er met je mee wanneer je als zelfstandige kanker krijgt?
- 'Ik ben niet de enige die worstelt met beslissingen'
- Weer aan het werk na een zware operatie
- De rugdekking die ik nu voel als zelfstandig professional is heel waardevol
- ‘Waarom vertrouw ik niet méér op mijn intuïtie?’
- 'Zulke ondersteuning krijg je gewoon nergens'
- Zelfvertrouwen opdoen in een virtuele omgeving
- Reflectie als sleutel voor herstel
- 'Het is helemaal niet zo slecht dat ik die depressies had'
- 'Dankzij coaching heb ik mijn levensvreugde terug'