Jouw mening is belangrijk!
De inzichten die je deelt helpen ons om te verbeteren. Daar zijn we dankbaar voor! Op deze pagina zie je welke verbeteringen we al doorvoerden. We zijn nog niet klaar. Heb je nieuwe feedback? Fijn als je die hier met ons deelt!
Dit verbeterden we al
Benieuwd wat we al hebben verbeterd en wat dit voor jouw werk betekent? Hieronder vind je een overzicht.
Digitale dienstverlening
- Beter inzicht in de status van een aanvraag
Meer statusinformatie in Mijn Movir, ook voor je klanten. - Zelf wijzigingsofferte maken
Je maakt zelf eenvoudig en snel een wijzigingsofferte in Mijn Movir. - Langere sessietijd Mijn Movir
Pas na 60 minuten inactiviteit log je automatisch uit. Dit was eerst 15 minuten. - Digitale polis
Polissen ontvang je digitaal en hebben een frisse uitstraling.
Aanvraagproces
- Makkelijker en sneller proces voor een acceptatievoorstel
Het voorstel vind je in Mijn Movir. Je klanten kunnen daar meteen aangeven of ze akkoord zijn. - Ook snel een aov bij een aandoening
Klanten kunnen sneller verzekerd zijn met (mogelijk tijdelijk) een beperkende voorwaarde. - Gezondheidsverklaring digitaal
Dankzij ingebouwde checks en aanvullende vragen, krijgen je klanten sneller duidelijkheid over hun aanvraag. - Aov tijdelijk pauzeren
Nu mogelijk tot 18 maanden. Handig als je klant tijdelijk in loondienst gaat.
Premie & productaanpassingen
- Lagere premie voor zakelijk professionals
Sinds 2 april 2024. - Aanvangskorting stijgt naar 35% in het eerste jaar
Interessant voor nieuwe klanten. - No-claimregeling voor Beroeps-AOV
Meer voordeel voor klanten met weinig claims.
Overige verbeteringen
- Aov opzeggen makkelijker
Geen extra akkoord van de klant nodig. - Overstapregeling uitgebreid
Ook voor Vaste Lastenverzekeringen. - Aov toegankelijk voor mensen met hiv
Nieuwe statistieken laten zien dat het verantwoord is om dit aan te bieden.
Geef je mening
Heb je ideeën of feedback? Laat het ons weten!