We zijn erg dankbaar voor de waardevolle bijdrage van die adviseurs. En we hopen dat deze verbeteringen het aanvraagproces voor jou en je klanten nog efficiënter en gebruiksvriendelijker maken:    

  • Een makkelijker en sneller proces rondom een acceptatie- of tussentijds voorstel
  • Beter inzicht in de status van je aanvraag via Mijn Movir. Ook voor je klanten!
  • Een digitale polis met een mooi en fris uiterlijk

AOV’s die je voor 4 maart 2024 aanvraagt, behandelen we volgens het proces dat je van ons gewend bent. 

Makkelijker en sneller rondom een voorstel

Soms krijg je een acceptatie- of tussentijdsvoorstel van ons. Dat voorstel vind je voortaan in Mijn Movir. Je klant kan meteen aangeven of hij akkoord is. Dat is makkelijk. Ook is de doorlooptijd daardoor dagen korter.

Beter inzicht in de status

In Mijn Movir vind je voortaan meer informatie over de status van de aanvraag. Ook je klant ziet die informatie nu. Want het is voor jullie beide fijn om dat inzicht te hebben. Door de uitgebreidere informatie zie je bovendien makkelijker wat jij kan doen om het aanvraagproces te versnellen. Zo zorgen we er samen voor dat we de doorlooptijd verkorten. 

Polis in een nieuw jasje

De polis van de Movir Momentum AOV krijg je voortaan digitaal en vind je in Mijn Movir. We zijn benieuwd wat jij vindt van de nieuwe lay-out. Wij vinden deze veel mooier en frisser dan de papieren versie. Jij ook?