De aov van Movir
Veelgestelde vragen
We kunnen ons voorstellen dat je allerlei vragen hebt over onze arbeidsongeschiktheidsverzekering. Tijdens een kosteloos oriëntatiegesprek bespreek je al je vragen met een aov-expert. Na het versturen van je gegevens nemen wij contact met je op.
Het is goed om te weten dat wij je geen advies mogen geven en dat wij geen offerte voor je maken. Als je dat wilt, brengen wij je graag in contact met een onafhankelijke financieel adviseur.
Je wilt gezond en met plezier werken. Bij Movir weten we dat dat niet altijd vanzelf gaat. Als verzekerde van Movir kun je voor uitgebreide ondersteuning – voor jezelf, voor je carrière of voor je gezin – terecht bij ons Team Preventie. Zo proberen we te voorkomen dat je arbeidsongeschikt raakt.
Movir is het A-merk op het gebied van aov. Dat betekent dat je altijd mag rekenen op de beste ondersteuning, een uitstekende dekking, menselijke service en duidelijke informatie.
Persoonlijk, duidelijk en foutloos
Je investeert in ons, en wij dus ook in jou. We doen er alles aan om je persoonlijk te woord te staan en duidelijke informatie te geven. Ook verbeteren we onszelf waar nodig, om geen steken te laten vallen.
Het is heel vervelend als je onjuiste of onvolledige informatie krijgt, bijvoorbeeld een verkeerde polis of brief. Daarom doen wij er alles aan om de kans op fouten te beperken door:
- Te investeren in de opleiding van onze medewerkers.
- Elkaars werk te controleren.
- Onze processen goed te beschrijven en deze processen te volgen.
- Steekproeven te houden.
- De kwaliteit van ons werk in kaart te brengen.
- Verbeteringen door te voeren als dat nodig is.
Ieder jaar meten wij hoe blij onze klanten met ons zijn. Tot nu toe zijn we trots op de cijfers die daaruit komen. In 2020 beoordeelden klanten de manier waarop zij zich arbeidsongeschikt meldde met een 8,1. Niemand beoordeelde dit proces met onvoldoende.
Verzekerden die online bij ons de verzekering hebben aangevraagd, beoordeelden de manier waarop wij hun aanvraag behandelden met een 6,9.
Wij doen ons best om klanten blijer te maken. We werken bijvoorbeeld hard aan:
- De manier waarop we je laten weten hoe ver we zijn met het behandelen van je aanvraag.
- Het verbeteren van onze communicatie op onze website, in berichten die je van ons ontvangt en aan de telefoon, zodat je altijd weet wat je kunt verwachten.
De impact is groot als je arbeidsongeschikt wordt en je je werk niet kunt doen. Dat treft jou als ondernemer of zelfstandige, maar ook de mensen om je heen. Dat wil je voorkomen. Daarom zijn wij er niet alleen voor je als je arbeidsongeschikt bent. We bieden je ook uiteenlopende begeleiding om te voorkomen dat je uitvalt. Die dienstverlening is vertrouwelijk en zonder extra kosten. Gelukkig zien we dat steeds meer klanten daar op tijd gebruik van maken en zo voorkomen dat ze uitvallen. Zo voorkomen we veel leed.
Staat je vraag er niet tussen?
Je bereikt onze aov-experts op 030 607 87 77.