Preventieve hulp nodig? Zo werkt het
Met een aov bij Movir ben je goed verzekerd als je arbeidsongeschikt raakt. Meer dan dat zelfs, want met onze preventieservice helpen we je als verzekerde om uitval te voorkomen.
Zo vraag je als verzekerde preventieservice aan
Als professional kan je te maken krijgen met verschillende uitdagingen. Een netwerk van experts staat klaar om je daarbij vooruit te helpen en te voorkomen dat je uitvalt. Wil je deze preventieve ondersteuning aanvragen? Dat doe je door contact op te nemen met Team Preventie. Team Preventie belt je daarna binnen 3 werkdagen voor een intakegesprek.
Vertrouwelijk
Team Preventie werkt onafhankelijk en vertrouwelijk. Personen binnen Movir die niet horen tot Team Preventie kunnen alleen zien of je gebruik hebt gemaakt van de preventieservices en wanneer. Ze hebben geen zicht op de soort dienst waarvan je gebruik hebt gemaakt en wat er inhoudelijk is besproken met jou.
Wat kost de preventieservice?
Als verzekerde kan je van veel preventiediensten gebruikmaken zonder extra kosten. Heb je andere of meer hulp nodig? Dan bespreken we van tevoren welke kosten wij vergoeden.
Waarom een preventieservice?
Team Preventie heeft goed inzicht in het netwerk van experts met wie Movir samenwerkt. Wij geloven dat dit team je vooruit kan helpen. Voor ondersteuning neem je altijd eerst contact op met Team Preventie.
Staat je vraag er niet tussen?
Neem dan contact op met Team Preventie.
Online je vraag stellen
Vul het formulier in op de pagina Contact met Team Preventie.
Liever bellen?
Je bereikt Team Preventie op 030 607 87 00 (keuze 2).
Meer weten over onze preventieservice?
Ontdek hoe we je helpen om uitval te voorkomen.