Preventieve hulp nodig? Dit verandert er
Met een aov bij Movir ben je goed verzekerd als je arbeidsongeschikt raakt. Meer dan dat zelfs, want met onze preventieservice helpen we je als verzekerde om uitval te voorkomen. Dat blijft zo! Wat wel verandert per 1 juni 2024, is hoe je die preventiehulp aanvraagt.
Zo vraag je als verzekerde preventieservice aan
Als professional kan je te maken krijgen met verschillende uitdagingen. Een netwerk van experts staat klaar om je daarbij vooruit te helpen en te voorkomen dat je uitvalt. Wil je deze preventieve ondersteuning aanvragen? Dat doe je vanaf 1 juni 2024 altijd door een e-mail te sturen naar wezijnervoorje@movir.nl. Team Preventie belt je daarna binnen 3 werkdagen voor een intakegesprek.
Vertrouwelijk
Team Preventie werkt onafhankelijk en vertrouwelijk. Personen binnen Movir die niet horen tot Team Preventie kunnen alleen zien of je gebruik hebt gemaakt van de preventieservices en wanneer. Ze hebben geen zicht op de soort dienst waarvan je gebruik hebt gemaakt en wat er inhoudelijk is besproken met jou.
Wat kost de preventieservice?
Als verzekerde kan je van veel preventiediensten gebruikmaken zonder extra kosten. Heb je andere of meer hulp nodig? Dan bespreken we van tevoren welke kosten wij vergoeden.
Waarom verandert de preventieservice?
Team Preventie heeft goed inzicht in het netwerk van experts met wie Movir samenwerkt, waaronder MentaVitalis. Wij geloven dat dit team je daardoor nog beter vooruit kan helpen. Voorheen kon je als verzekerde direct sparren met een coach van MentaVitalis, zonder tussenkomst van Movir. Dat verandert per 1 juni 2024. Voor ondersteuning neem je altijd eerst contact op met Team Preventie.
Staat je vraag er niet tussen?
Neem dan contact op met Team Preventie.
Online je vraag stellen
Stuur een e-mail naar wezijnervoorje@movir.nl.
Liever bellen?
Je bereikt Team Preventie op 030 607 87 00 (keuze 2).
Meer weten over onze preventieservice?
Ga dan naar movir.nl/preventie. Daar ontdek je hoe we je helpen om uitval te voorkomen.