Daarom lees je in deze nieuwsbrief:

  • Nieuwe premies: vergelijk ze direct!
  • Tijdelijk in loondienst? Alleen Sluimeren beperkt
  • Wijzigingsofferte? Dat regel je zelf!
  • Adreswijziging doorgeven? Zo gedaan

Nieuwe premies: vergelijk ze direct!

In de offertetool in Mijn Movir voor adviseurs én in de vergelijkers vind je nu voor nieuwe klanten het nieuwe aanbod van de Movir Momentum AOV:

  • In veel gevallen lagere premies
  • Nieuw: standaard tarief
  • Aangepaste voorwaarden

Tijdelijk in loondienst? Alleen Sluimeren beperkt

Gaat je klant tijdelijk in loondienst? Dan kan hij voortaan alleen kiezen voor Sluimeren beperkt. Vanuit loondienst is je klant namelijk al verzekerd voor arbeidsongeschiktheid en we willen voorkomen dat hij oververzekerd is.

Kenmerken van Sluimeren beperkt:

  • De polis ‘pauzeert’ gedurende een afgesproken periode van maximaal 18 maanden;
  • Tijdens de sluimerperiode geen dekking bij arbeidsongeschiktheid en dus ook geen recht op uitkering;
  • Na de sluimerperiode herstelt de polis weer in kracht zonder medische waarborgen;
  • De premie tijdens de sluimerperiode is 15% van de jaarpremie.

Wijzigingsofferte? Dat regel je zelf!

Bijna alle adviseurs weten het al: voor een wijzigingsofferte ga je altijd naar Mijn Movir. Daar kan je zelf de wijzigingsofferte maken. Makkelijk en snel! In sommige gevallen opent het aanvraagformulier wijzigingsofferte. Je kan de offerte in dat geval niet zelf maken. Vul dan het formulier in. Je krijgt binnen 5 werkdagen een reactie van ons.

Adreswijziging doorgeven? Zo gedaan

Volg deze stappen in Mijn Movir:

  1. Log in
  2. Ga naar ‘Klantoverzicht’ en zoek je klant op
  3. Klik op het icoontje achter het adres
  4. Vul het nieuwe adres in en klik op ‘Opslaan’

√ Klaar!

Wil je collega ook op de hoogte blijven?

Meld hem of haar dan aan voor deze nieuwsbrief. Dat doe je door zijn of haar naam en e-mailadres te sturen naar vooradviseurs@movir.nl