We verhuizen de UNIM- en Soepel&Zeker AOV's
Onze aov's zijn door de jaren heen flink uitgebreid. Om die goed te kunnen beheren en dat in de toekomst nog beter te kunnen doen, verhuizen we onze aov's stap voor stap naar een nieuw administratiesysteem. Op 7 maart verhuizen we de UNIM- en Soepel&Zeker AOV's.
Wat verandert er voor jou als adviseur?
Na de verhuizing naar het nieuwe administratiesysteem veranderen de volgende zaken:
- Offertes en polissen krijgen een nieuw, moderner uiterlijk.
- Een aantal UNIM AOV's krijgt de voorwaardencode achter de productnaam. Voorbeeld: UNIM wordt dan UNIM 0101. Deze aanpassing is zo klein dat we klanten hierover niet apart informeren. Maar je kunt er mogelijk een vraag over krijgen.
- Polissen en financiƫle documenten ontvang je los van elkaar. Soms zit er een dag tussen.
- Je krijgt 2 borderellen:
- 1 voor alle aov's vanuit het nieuwe administratiesysteem.
- 1 voor de ongevallenverzekeringen en andere verzekeringen bij Movir.
- Stuur je polissen op papier door naar je klant? Voortaan krijg je die alleen nog digitaal.