Onze aov's verhuizen
Onze aov's zijn door de jaren heen flink uitgebreid. De verzekeringen bieden meer keuzemogelijkheden en regelingen. Om alles ook in de toekomst goed te beheren, verhuizen we onze aov's stap voor stap naar een nieuw administratiesysteem.
Sinds 2024 verhuizen we stap-voor-stap onze verzekeringen naar het nieuwe administratiesysteem. Op 28 mei is de portefeuille van voorheen Nationale-Nederlanden aan de beurt. Hieronder lees je wat dit voor jou en je klanten betekent.
Wat verandert er voor jou als adviseur?
Na de verhuizing naar het nieuwe administratiesysteem veranderen de volgende zaken:
-
Offertes en polissen krijgen een nieuw, moderner uiterlijk.
-
Polissen en financiële documenten ontvang je los van elkaar. Soms zit er een dag tussen.
-
Je krijgt 2 borderellen:
- 1 voor alle aov's vanuit het nieuwe administratiesysteem.
- 1 voor de polissen die nog in het oude systeem staan.
Beroeps-AOV wijzigt productnamen
Bij de verhuizing van de Beroeps-AOV in oktober 2024 wijzigden enkele productnamen. Ook bij deze veegconversie van de Beroeps-AOV is dat weer het geval. Zo’n 700 klanten ontvangen een brief dat de naam van hun product voortaan anders op de polis vermeld staat. Voor de rest wijzigt er niets aan hun verzekering door deze verhuizing.
Rond 10 juni ontvangen deze klanten bericht van ons. Uiteraard krijg jij als adviseur een kopie van het bericht aan je klant.
Voor uitreikende adviseurs: voortaan alles digitaal
Na de verhuizing sturen wij de documenten alleen nog digitaal. Het versturen van papieren documenten is namelijk niet duurzaam en steeds minder gewenst.
Wat kan je daarnaast nog merken?
Het nieuwe administratiesysteem vraagt een andere werkwijze van onze collega’s. Dat is voor hen ook even wennen. Hierdoor kunnen de doorlooptijden tijdelijk wat langer zijn, dan je van ons gewend bent. We proberen dit uiteraard tot een minimum te beperken en vragen je begrip.
Tot slot
We doen er alles aan om de verhuizing vlekkeloos te laten verlopen. Zijn de testresultaten niet naar onze tevredenheid of doet zich onverhoopt een storing voor? Dan stellen we de verhuizing uit en passen we de planning aan. Als we dat doen, krijg je hierover uiteraard bericht.