Onze aov's verhuizen
Onze aov's zijn door de jaren heen flink uitgebreid. De verzekeringen bieden meer keuzemogelijkheden en regelingen. Om alles ook in de toekomst goed te beheren, verhuizen we onze aov's stap voor stap naar een nieuw administratiesysteem.
Sinds 2024 verhuizen we stap-voor-stap onze verzekeringen naar het nieuwe administratiesysteem. Op 9 november 2025 verhuizen we nog een kleine groep producten. Hiermee is de verhuizing bijna afgerond en staan alle premiebetalende polissen in het nieuwe systeem.
Door deze verhuizing:
- Hebben offertes en polissen een nieuw, moderner uiterlijk.
- Kregen een aantal verzekeringen een (iets) andere naam.
- Ontvang je polissen en financiële documenten los van elkaar. Soms zit er een dag tussen.
- Heb je sinds december 2024 toegang tot een nieuwe tool, waarmee je zelf offertes kan maken voor het aanpassen van bestaande verzekeringen.
Een tijd lang ontving je 2 borderellen. Vanaf november 2025 is dat er weer 1.
Voor uitreikende adviseurs: voortaan alles digitaal
Na de verhuizing sturen wij de documenten alleen nog digitaal. Het versturen van papieren documenten is namelijk niet duurzaam en steeds minder gewenst.