Zo vragen verzekerden preventieservice aan

Professionals kunnen te maken krijgen met verschillende uitdagingen. Een netwerk van experts staat klaar om ze daarbij vooruit te helpen en te voorkomen dat ze uitvallen. Willen verzekerden deze preventieve ondersteuning aanvragen? Dat doen ze vanaf 1 juni 2024 altijd door een e-mail te sturen naar wezijnervoorje@movir.nl. Team Preventie belt ze daarna binnen 3 werkdagen voor een intakegesprek.

Vertrouwelijk

Team Preventie werkt onafhankelijk en vertrouwelijk. Personen binnen Movir die niet horen tot Team Preventie kunnen alleen zien of de verzekerden gebruik hebben gemaakt van de preventieservices en wanneer. Ze hebben geen zicht op de soort dienst waarvan gebruik is gemaakt en wat er inhoudelijk is besproken met de verzekerden.

Wat kost de preventieservice?

Verzekerden kunnen van veel preventiediensten gebruikmaken zonder extra kosten. Hebben ze andere of meer hulp nodig? Dan bespreken we van tevoren welke kosten wij vergoeden.

Waarom verandert de preventieservice?

Team Preventie heeft goed inzicht in het netwerk van experts met wie Movir samenwerkt, waaronder MentaVitalis. Wij geloven dat dit team verzekerden daardoor nog beter vooruit kan helpen. Voorheen konden verzekerden direct sparren met een coach van MentaVitalis, zonder tussenkomst van Movir. Dat verandert per 1 juni 2024. Voor ondersteuning nemen verzekerden altijd eerst contact op met Team Preventie.

Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan contact op met Team Preventie.

Wil je meer weten over de preventieservice?

Ga dan naar movir.nl/preventie. Daar lees je hoe we helpen uitval te voorkomen. Heb je na het lezen daarvan nog vragen? Team Preventie helpt je graag!