Financiële communicatie in een nieuw jasje
In oktober 2025 sluit Movir aan op het centrale debiteurensysteem van Nationale-Nederlanden. Jouw rekening-courant krijgt daardoor een nieuw uiterlijk. Werk je al met andere bedrijfsonderdelen van Nationale-Nederlanden? Dan herken je deze lay-out. Aan de informatievoorziening zelf verandert niets.
Voorbeelden rekening-courant
Nieuw rekening-courantnummer? Dan krijg je bericht
Voor enkele adviseurs verandert ook het rekening-courantnummer. Verandert jouw nummer, dan krijg je hierover begin oktober een e-mail. Hierin lees je wat dit voor jou betekent.
Dit verandert er voor klanten
Ook klanten ontvangen voortaan iets andere berichten over hun betalingen. De verschillen zijn niet groot, vandaar dat we klanten hierover niet aanschrijven. Als adviseur is het altijd goed om te weten wat er verandert, mocht je tóch een vraag of opmerking krijgen van een klant.
- De lay-out van documenten hebben we in een nieuw jasje gegoten.
- Voortaan kunnen klanten ook betalen via een QR code op het bericht.
- De incasso vindt voortaan dagelijks plaats. Het kan dus zijn dat we de premie enkele dagen eerder innen dan voorheen. We incasseren altijd op/na de premievervaldatum.
Heb je vragen?
Neem dan contact op met Team Sales via 030 607 84 00 (keuze 4) of vooradviseurs@movir.nl. Zij helpen je graag verder.