Voorbeelden rekening-courant

Oude vs nieuwe rekening-courant

Nieuw rekening-courantnummer? Dan krijg je bericht

Voor enkele adviseurs verandert ook het rekening-courantnummer. Verandert jouw nummer, dan krijg je hierover begin oktober een e-mail. Hierin lees je wat dit voor jou betekent.

Dit verandert er voor klanten

Ook klanten ontvangen voortaan iets andere berichten over hun betalingen. De verschillen zijn niet groot, vandaar dat we klanten hierover niet aanschrijven. Als adviseur is het altijd goed om te weten wat er verandert, mocht je tóch een vraag of opmerking krijgen van een klant.

  • De lay-out van documenten hebben we in een nieuw jasje gegoten.
  • Voortaan kunnen klanten ook betalen via een QR code op het bericht.
  • De incasso vindt voortaan dagelijks plaats. Het kan dus zijn dat we de premie  enkele dagen eerder innen dan voorheen. We incasseren altijd op/na de premievervaldatum.

Voorbeeld oude en nieuwe brief

Heb je vragen?

Neem dan contact op met Team Sales via 030 607 84 00 (keuze 4) of vooradviseurs@movir.nl. Zij helpen je graag verder.