Een aov stoppen
Zeg je een verzekering op namens je klant?
Tot voorheen wilden we ook het akkoord van je klant hebben. Dat proces maakten we per januari 2025 een stuk eenvoudiger: we stoppen de verzekering, zoals je vraagt.
Wilde je klant de verzekering toch niet opzeggen en is er sprake van een misverstand?
Dat kan gebeuren. De klant kan dan binnen 30 dagen nadat de verzekering is gestopt contact met ons opnemen. Dan herstellen we de verzekering.
Zo doet je klant dat:
- Vul het contactformulier in.
- Vul de gegevens van de verzekerde in.
- Kies het onderwerp ‘Verzekering opzeggen’.
- Vermeld in het bericht:
- Welke verzekering niet beëindigd had mogen worden. Vermeld daarbij het polisnummer.
- Geef ook eventueel oorzaak van het misverstand tussen jou en je adviseur aan.
- Klik op 'Verstuur'.
Na het bericht van de verzekerde herstellen we de verzekering. Geen zorgen!